חברות לניקוי

למה העסק שלכם צריך שער תשלום?

שער תשלום הוא תוכנה מקוונת שפועלת מאחורי הקלעים בעסק שלכם. השער מחבר את פלטפורמת התשלום שלכם לחשבון הבנק ומאפשר לכם לעבד, לאמת ולקבל (או לדחות) תשלומים.

בעבר, כאשר נשקלו פתרונות סליקה לעסקים וחברות, רק אתרי מסחר אלקטרוני השתמשו בשערי תשלום, כדי לקבל תשלומים מקוונים בכרטיס אשראי. עם זאת, כיום עסקים מבוססי שירות מתחילים להבין עד כמה שערי תשלום מועילים בתגבור אבטחה של עסקאות, בהרחבת שעות הפעילות ובזירוז תהליכי עיבוד התשלומים.

אלה היתרונות של שער תשלום.

חיוב חוזר אוטומטי

אם יש לכם לקוחות שמנויים לשירות, אתם יכולים לגבות תשלום אוטומטית באמצעות מנגנון פשוט, במקום לחייב אותם בכל חודש מחדש. זה מייעל את מערכת הגבייה שלכם, מכניס כסף לחשבון שלכם מוקדם יותר ומקל גם עליכם וגם על הלקוחות בהתנהלות.

קבלת תשלומים מכל מקום

שער תשלום מאפשר לכם לגבות תשלומים, גם אם הלקוחות שלכם לא נמצאים מולכם פיזית. כיצד זה מועיל? למשל, אם לקוח או לקוחה מגיעים אליכם בטעות ללא אמצעי תשלום, אתם יכולים לחייב אותם בהמשך בטלפון או באתר (אם יש לכם, והוא כולל מערכת תשלומים).

ללא שער תשלום, לא תוכלו לאסוף את הכספים הללו מרחוק. בעזרתו, תוכלו לגבות תשלומים בחנות, באופן פרונטלי, או לחילופין דרך האינטרנט או הטלפון.

תוספת של שכבת אבטחה

עם שער תשלום, האחריות לטיפול בנתוני כרטיסי אשראי ובמידע בנקאי רגיש מועברת לצד שלישי, שמיומן מאוד בשמירה על אבטחת הנתונים. לעומת חברות שמתמחות באבטחת מידע, אתם מיומנים במתן שירות אחר, ויעזור אם כולם יתמקדו ביתרונות היחסיים שלהם.

שערי תשלום משתמשים בפרוטוקולי הצפנה מתוחכמים כדי לאבטח נתונים רגישים. זה מגן גם עליכם וגם על הלקוחות שלכם מפני הונאות.

יצירת בסיס לקוחות גדול יותר

זה שאתם עסק שמציע שירותים ולא מוצרים, לא אומר שאתם צריכים להגביל את הלקוחות שלכם מבחינה גיאוגרפית. אם אתם יכולים לספק שירותים וירטואליים, שער תשלום יכול להיות מושלם עבורכם. בעזרתו, תוכלו לאסוף כספים באינטרנט מכל מקום בעולם.

צמצום נטישת עגלת הקניות

זהו יתרון שרלבנטי רק לחנויות מסחר אלקטרוני. נטישת עגלת קניות היא אחת הבעיות הגדולות ביותר שעומדות בפני סוחרים בעת מכירה מקוונת. כמובן שיש לכך השפעה שלילית רצינית על הכנסות החנויות והסוחרים. עם שער תשלום נוח ומאובטח, יש הרבה פחות סיכוי שלקוחות יוותרו על השלמת העסקה.

תשלומים יותר מהירים ויעילים פתרונות סליקה לעסקים נועדו לשפר את חווית התשלום, הן עבורכם והן עבור הלקוחות. זה בדיוק מה ששערי תשלום עושים, בכך שהם מעבירים את הכספים לחשבון שלכם יותר מהר, ובמקביל מאפשרים ללקוחות שלכם בדרך ובמיקום המועדפים עליהם. לנוחיות מרבית של שני הצדדים, אתם יכולים אפילו לשלוח הודעת טקסט עם קישור מאובטח לתשלום.

כתבות נוספות בבלוג שלנו

פוליש בבית – המדריך המלא

שיפצתם?נכנסים לדירה חדשה?חושבים להחליף שיפוץ? פוליש הוא אחד הדברים הראשונים שכדאי לעשות לפני כל אחד מאלו. הבאנו לכם כאן מספר דברים שכדאי לכל אחד לדעת

שירותיה של חברת ניקיון

המדריך לבחירת חברת ניקיון, אם אתם קבלני דירות, קבלני שיפוצים או שפשוט החלטתם לרענן קצת את הבית עם כמה עבודות בנייה, הצעד הבא הוא שכירת שירותיה

דילוג לתוכן